петак, 19. децембар 2014.

Moja nega lica

Pozdrav svima! :) Rešila sam da napišem jedan post o mojoj nezi lica i da vam pokažem koje to ja preparate koristim. Počnimo! :)


Svako jutro i svako veče čistim lice Baleinim gelom koji mi je umirio kožu, nakon što mi je izašla milion i jedna bubuljica posle Neutrogene (verovali ili ne).Blag je, ali meni savršeno odgovara, uveče ga koristim zajedno sa ovim Ebelinovim jastučetom za čišćenje lica i odlično rade posao. :)
Šminku skidam Biodermom i obožavam je, odlično mi skine sve a ne peku me oči kao od pojedinih proizvoda.
Nakon čišćenja lica koristim bilo koji tonik koji kupim, trenutno koristim ružinu vodicu.Obožavam njen miris a i to što je jako blaga i koža je predivna posle nje.
Posle ružine vodice stavljam Balein fluid od maline koji je NAJBOLJA STVAR IKADA! O njemu ću uskoro pisati recenziju, ali jedino mi je on umirio lice nakon Neutrogene, naravno u kombinaciji sa Baleom.
Hipp kremu koristim ponekad nakon fluida samo zbog tog bebećeg mirisa. :)
Balea med noćnu kremu koristim kad se setim, jer mi je previše masna i ujutru se probudim užasna pa je koristim samo ponekad i to oper nakon fluida. :)
Takođe 2 puta nedeljno koristim ovaj Balein piling gel i bilo koju masku koju u tom trenutku imam (trenutno je to ova Baleina) .
Kada mi izađe neka bubuljica Essence sos spot killer spašava stvar, stavim ga na bubuljicu i isuši je vrlo brzo.

Ovo je ukratko moja nega lica i svi preparati koje ja koristim.Da li vi koristite nešto od ovoga i kako vam se dopada?

Pozdrav,
Lejdi Di :*


6 коментара:

  1. Cao! Ovaj tonik od ruzine vodice mi zvuci interesantno, zanima me gde moze da se kupi? Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga našla u Bugarskoj to je neka njihova marka, ali mislim da ga ima i kod nas u Dm-u i Lilly-ju,samo su drugi proizvođači. Pozdrav! :)

      Избриши
  2. Zanima me Essense sos spot killer, gde si ga uzela? :) Nisam ga vidjala na Essense standu u Dm-u.. :) I pisi obavezno o Baleinom fluidu od maline! Pozz!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzela sam ga u Bugarskoj, kod nas ga, nažalost nema :( O Baleinom fluidu ću pisati već ovih dana. Pozdrav! :)

      Избриши
    2. Mene zanima gde si kupula hipp kremu citala sam o njoj i kazu da ima odlican sastav,i koja je cena?

      Избриши
    3. Kupila sam je letos u Sarajevu, ali ne mogu da se setim tačno koja je cena.Znam da nije skupa :) Ako budeš našla negde obavezno je probaj :) Pozdrav!

      Избриши