недеља, 1. новембар 2015.

Akvabent aktivni kiseonik


Pozdrav svima! Danas za vas imam post o proizvodu za koji sam čula početkom ove godine, počela da ga koristim pre 4 meseca, a danas je deo moje svakodnevne nege lica.Reč je o aktivnom kiseoniku.Ja koristim Akvabentov aktivni kiseonik koji sam kupila u Lilly-ju i koštao je oko 500 dinara.


Proizvođač kaže:


Ovo sam pre svega počela da koristim jer sam imala problem sa bubuljicama i htela sam da vidim da li će ovo rešiti moj problem.I desilo se čudo! Osim hormonskih bubuljica druge mi uopšte ne izlaze.Ja ovo koristim ujutru pre nanošenja šminke i uveče posle skidanja šminke kao što i piše na proizvodu.Miriše na sirće, ali taj miris ispari odmah i ne oseća se više.Koža mi je glatka i mekana posle ovoga.Ima pumpicu tako da ga  ja samo naprskam na lice i sačekam nekoliko minuta.
Takođe, koristim ga i posle depilacije kada mi je koža iziritirana i umiri mi crvenilo vrlo brzo.Može se koristiti i na ranicama radi lakšeg zarastanja istih.Ja sam letos imala velikih problema sa opekotinama od sunčanja, probala sam različite proizvode i ništa nije pomoglo dok nisam kupila ovo.Nekoliko puta sam naprskala na opekotine i one su se vrlo brzo povukle i nisam se oljuštila što je pravo čudo za moju kožu. :) 


Verujem da svako treba da ima ovo u kući jer se može koristiti u različite svrhe a meni je puno pomoglo u rešavanju problema moje kože.Vredi svakog dinara i sigurna sam da ću ovaj proizvod kupovati celog života jer mi neverovatno prija i čini čuda! :) Ovo je moje iskustvo, ali se nadam da će i drugima pomoći jer sam do sada čula samo pozitivne utiske o ovom proizvodu. :)

Da li ste vi probali aktivni kiseonik i kakva su vaša iskustva?

Pozdrav,
Lejdi Di :*




2 коментара: