четвртак, 1. децембар 2016.

Noviteti + Giveaway

Pozdrav svima! Danas vam donosim post o tome šta sam kupila od prethodnog posta o novitetima i koje su to nove stvari koje su se našle u mom neseseru. Na kraju posta vas očekuje i jedno iznenađenje. 😊 Pa, pošto ima puno novih stvari, da krenemo.



Lactovit gel za tuširanje - ovaj gel sam kupila pre otprilike 2 nedelje i oduševljena sam.Jako lepo neguje kožu i lepo miriše.Piše da je bez parabena i da nije štetan i verujem da je tako.
Garnier Essentials refreshing vitaminised toner - odličan tonik za lice, godinama kupujem ovaj tonik i jako sam zadovoljna.


Palmolive naturals šampon - još uvek ga nisam isprobala, ovo se skoro pojavilo pa sam rešila da probam.Javiću vam utiske.


Yves Rocher gel za tuširanje sa mirisom lotosa - ne možete da zamislite moje oduševljenje kad sam videla da se Yves Rocher pojavio u Liliju i odmah sam uzela ovaj gel koji je, kao što vidite pri kraju. :)
L'oreal Elseve Arginine resist x3 - ovakve regeneratore koristim već godinama i ovoga puta sam rešila da probam ovaj. 


Dove dezodorans - ovo je moje otkriće godine! Fenomenalan dezodorans kao i svaki Dove.U kremi je i jako dugo traje, brzo se suši i zaista sam oduševljena ovim. 
Avon nutraeffects miracle glow - ovo ulje za lice sam kupila posle čitanja svih preporuka.Još uvek nemam mišljenje o njemu, pa ću vam pisati poseban post kada vidim kako mi odgovara.


Aura shine killer puder u prahu - fenomenalan puder, odlično matira i od kad sam ga kupila stalno ga koristim.
Aura Take care of me puder - ovaj puder sam već jednom imala i bila sam oduševljena, pa sam rešila da ga ponovo kupim.Moj je u nijansi 801 Light Beige.


Garnier 5sec perfect blur - dugo sam razmišljala da li da kupim ovaj prajmer i kupila sam ga.Zaista je odličan, fino popuni pore i zagladi kožu.



TheBalm Nude Dude paleta - ova paleta je bila moja ljubav na prvi pogled! Dugo sam htela da je naručim iz inostranstva i čim je stigla kod nas odmah sam je kupila.Neću vam ovde pisati o njoj, jer zaslužuje poseban post.Reći ću samo da od kad je imam ništa drugo ne koristim. 



Chanel paleta senki - ovo je druga paleta koju često koristim i dobila sam je na poklon. Zaista je fantastična i bila sam iznenađena kad sam je dobila. :) I o njoj ću vam pisati poseban post. Broj je 08.



U prethodnom periodu kupila sam i 2 Essence limitirana proizvoda. To su Secret party bronzer koji je odličan, lepo se blenda i nije mnogo narandžast i Girls just wanna have fun higlighter koji je jos lepši od onog prošlogodišnjeg Merry berry. :)


U poslednje vreme sam zaluđena olovkama za obrve, pa sam zato kupila ovu Golden Rose u broju 103 i Aurinu u broju 05 i obe su odlične.


Od olovaka za usne kupila sam Essence u broju 06 fenomenalna mauve nijansa i Golden rose olovku u broju 506. 


Essence kajal olovka za oči u nijansi 08 Teddy se takođe našla u mojoj korpi ovog meseca i jako sam zadovoljna njom. :)


U poslednje vreme kupovala sam najviše stvari za usne. Llums sjaj u nijansi 08 salty caramel je stvar koju najčešće koristim kada ne znam šta drugo.Nyx soft matte lip cream u nijansi London je predivan nude karmin i sigurna sam da ću ga potrošiti do kraja, kao i prethodni. :) Među njima se našao i jedan malo drečaviji ruž Golden Rose tečni ruž u nijansi 08, prelepa pink nijansa i već u prvom sloju daje ovakvu boju. 


Essence colour & care lak u nijansi 02 I care for you sam kupila kako bih sredila svoje nokte posle skidanja gela.Međutim, nisam zadovoljna, oljuštio se posle 3 sata od mazanja.
Lilly fiksator sam uzela kako bih probala jer sam svuda slušala o njemu.Prilično sam zadovoljna, ali moraću još malo da ga testiram.


Swoon četke su se skoro pojavile u Liliju i ja sam uzela ove dve.Jednu za tečni puder, ovu ovalnu i veoma sam zadovoljna i ovu za puder u kamenu i slične proizvode koju još malo moram da probam kako bih imala mišljenje o njoj. 


A sada, nešto za vas.Pošto sam prethodni giveaway radila pre mnoooogo vremena, rešila sam da vas počastim jednim poklončićem


U njemu će se naći:

Essence wake up spring četkica, koju ja imam i svakodnevno je koristim pa sam rešila da je poklonim i vama.
Llums sjaj za usne u nijansi 02 sweet marshmallow
Ebelin sredstvo za čišćenje četkica
Essence I <3 extreme maskara- moja omiljena!
Maybelline Baby lips Dr Rescue balzam za usne, odličan za ove hladne dane.
Essence olovka za oči u nijansi 01 Black fever
Swoon četkica za nanošenje senke

Nadam se da vam se sviđa paketić.
Slika je objavljena na mojoj FB stranici i Instagramu i tamo se možete takmičiti tako što ćete:

1.Lajkovati moju FB stranicu ovde ili me pratiti na Instagramu ovde
2.Lajkujete sliku
3.Ukoliko se takmičite na FB-u podelite sliku i stavite na Public
4.Tagujete 3 osobe u komentaru na mojoj FB stranici ispod slike ili na Instagramu

Možete ostaviti po jedan komentar na svakoj društvenoj mreži.Igramo se do 9.12.2016. a pobednika ću objaviti 10.12.2016.Giveaway važi samo za Srbiju.

Pozdrav i srećno, 
Lejdi Di :*























2 коментара:

  1. Auh, svega tu ima :)! Garnierov tonik mi je bio malo jak ali ok, Palmolive samponi su mi, koliko se secam, isusivali kosu, javi kakva je ova linija. Yves je stigao u Lili, kazes?! Pogledau cim pre. Da li je ova Dove " pecurka " na principu stika? Probala bih ako jeste. Shine Killer imam ali brzo prosijam od njega ( doduse, tako je bilo pre neki mesec, dacu mu sansu ponovo ). Prajmere ne koristim odavno, mada sam imala Garnierov i nije mi se dopao. Essence i GR olovke su jako dobre, a GR ruz imam samo u drugim nijansama ( 03 i 04 ), Llums cu nekad kupiti sigurno. Auu, koliki komentar, sorry, ali sta da radim kad imas puno noviteta :). Pozdrav, Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj Palmolive sampon mi se svidja, lepo opere kosu ali je potrebna i neka maska uz njega.Dove pecurka je na principu Garnier Neo dezodoransa isto je u kremi kao i taj.Llums je zaista odličan, probaj. :) Pozdrav! :)

      Избриши