уторак, 27. јун 2017.

Omiljeni korektori

Pozdrav svima! Danas sam rešila da vam predstavim svoja četiri omiljena korektora i da vam uporedim sve, pa vam možda pomognem da se odlučite za jedan od njih. Ja uvek imam po nekoliko korektora, jer svaki volim da nosim u različitim prilikama. Pa, da počnemo. :) 


Korektori o kojima ću vam pisati su:

Avon Ideal flawless
Catrice Liquid camouflage
Maybelline Age rewind
Aura Correct me 



Catrice liquid camouflage je jedan od mojih omiljenih korektora od kad sam ga otkrila. Veoma je kremast, divno se blenda i odlično prekriva podočnjake i nepravilnosti na licu. Kaže da je vodootporan, što nisam isprobavala, ali znam da jako dugo stoji na licu i predivno izgleda. Koristim ga i za hajlajt i u sve moguće svrhe i zaista ga obožavam. Koristim ga sa beauty blenderom, a sa četkicom ga nisam isprobala. Moja nijansa je 020 zato što kada sam ga kupovala nije bilo svetlije, ali mi i ova veoma odgovara. Ukoliko tražite dobar tečni korektor, koji odlično prekriva sve, ovo će biti idealno za vas. Možete ga naći u DM-u i košta oko 350 dinara.

nakon nanošenja


nakon blendanja


Maybelline age rewind, moj je na Nemačkom jer mi ga je drugarica donela iz Austrije. Koštao je oko 10e. Odličan korektor za prekrivanje podočnjaka, moj je u najsvetlijoj nijansi. Mislim da je ovo korektor o kom se najviše priča poslednjih godina i svi su uglavnom oduševljeni, kao i ja. Jako mi se dopada, posebno nanošenje ovim sunđerom, odlično i lako se blenda, kremast je, jedino mi se ne sviđa što malo više vuče na žuto, ali se to, srećom, ne vidi kada se lepo ublenda. Koristim ga isključivo za podočnjake, jer mi se zbog te žute nijanse ne sviđa za hajlajt. Nažalost, još uvek ga nema kod nas. 

nakon nanošenja 


nakon blendanja 


Aura correct me korektor u nijansi 301 Vanilla. Volim Aurine korektore i veoma mi se sviđaju za podočnjake, hajlajt i najčešće ih koristim kao bazu za senku i na sebi i na mušterijama koje šminkam. Odličan drogerijski korektor u tom cenovnom rangu, a imaju i veoma veliki izbor nijansi tako da svako može da pronađe odgovarajuću. Ovo je idealan korektor za početnike u šminkanju i tinejdžerke jer je lagan, kremast, lako se nanosi i divno se blenda. Možete ga naći u DM-u i Liliju i košta oko 400 dinara. 

nakon nanošenja


nakon blendanja


Avon ideal flawless mat tečni korektor. Divan korektor, zaista je mat i veoma se lepo i sam setuje. Ne vuče na žuto, ima neutralan podton i može se koristiti i kao hajlajt. ali samo ukoliko nemate borice jer ume da se uvuče u njih. Meni odlično prekriva podočnjake i neke sitnije nepravilnosti na licu. Ovaj korektor jedino ne bih preporučila početnicima, zato što se brzo suši, pa je neophodno brzo raditi sa njim i brzo ga blendati jer ukoliko se osuši ostaje tako i nema pomoći. :) Ukoliko ste vešte i brze u šminkanju, a imate problem sa masnijom kožom ovo je idealan korektor za vas. Možete ga naći u Avon katalogu i košta negde oko 200 dinara (bar je tako bilo kad sam ga ja kupila). 

nakon nanošenja

nakon blendanja

To bi bilo to što se tiče korektora, nadam se da sam vam pomogla da izaberete ono što je najbolje za vas. 

Da li ste koristile nešto od ovoga i kako vam se dopada?

Pozdrav, 
Lejdi Di :* 


















Нема коментара:

Постави коментар