четвртак, 22. фебруар 2018.

Rimmel Match perfection & Lasting finish


Pozdrav drage moje! Nije me bilo neko vreme jer sam bila na putovanju i o tome ćete uskoro čitati na blogu jer vam već pripremam tekst, a imala sam i neke tehničke probleme. Tako da vam danas konačno donosim novi post i to o moja dva trenutno omiljena pudera koja svakodnevno koristim. Reč je o Rimmel Match Perfection tečnom puderu i Lasting finish puderu u kamenu.



Rimmel Match perfection puder dolazi u pakovanju  od 30ml i ima karakterističnu plavu pumpicu. Takođe sadrži i SPF 20, a moja nijansa je 103 True Ivory. Ovaj puder kao da je pravljen za mene i moju kožu. Nijansa mi neverovatno odgovara i uopšte nema razlike između ove nijanse i nijanse moje kože, sjajno se stopi sa njom. Pumpica lepo istiskuje proizvod i lako možete da dozirate koliko je potrebno, što mi se jako sviđa. Miris mu je malo jači, ali mi ne smeta. 
Ovaj puder se sjajno razmazuje i jednako ga koristim i sa beauty blenderom, kao i sa običnom četkicom i na oba načina lepo "legne". Lepo se i lako blenda, odlično razmazuje i ostavlja blaaagi satenski finiš na licu, što izgleda prelepo. Ima srednju pokrivnu moć, mada meni pokrije i neke veče probleme na licu tako da se baš mnogo ne vide.  

Rimmel Lasting finish puder u kamenu sam tek nedavno otkrila, jer sam, kao što znate, godinama koristila Stay matte i klela se u njega. Ovo je puder koji pretenduje da postane moj broj 1. Dolazi u plastičnoj crvenoj kutijici i dobijate 7gr proizvoda. Ispod dobijate i sunđerčić za nanošenje, kao i ogledalo koje je jako praktično. Moja nijansa je 002 Soft Beige.
Ovaj puder je odličan za moju masnu T-zonu, jer je odlično matira, setuje tečni puder i korektor, a ne deluje blatnjavo i praškasto na licu, već se lepo sjedini sa podlogom. Sa ovim puderom moje lice dugo ostaje matirano i ne prosijam brzo. Koristim ga uglavnom sa velikom pufnastom četkom i tako ga najlakše nanosim. Ima i blagu pokrivnu moć tako da doda još malo nijanse mom tečnom puderu i sve to zajedno izgleda predivno. 


Oba pudera su odlična za mešovitu i masnu kožu, a verujem da će Match Perfection odgovarati i onima sa blago suvom kožom lica. Izbor nijansi je odličan, tako da lako možete pronaći odgovarajuću. Match Perfection na mom licu ostaje bukvalno tokom celog dana i preko 12 sati, čak i bez setovanja, a skida se jednako tako da nećete imati fleke po licu, već će i dalje izgledati lepo. Kada ga setujem Lasting finish puderom traje zaista tokom celog dana i retko kada se desi da moram ponovo da matiram lice, jer bude mat tokom celog dana. Oba pudera su sjajna i zaista volim da ih koristim jer su kao pravljeni za moju kožu, a nisam imala nikakve negativne reakcije na licu posle celodnevnog korišćenja što je veeeliki plus.

Rimmel Match Perfection

Ukoliko imate masnu ili mešovitu kožu i dvoumite se da li da kupite neki od ovih pudera, moj odgovor je da ih obavezno isprobate. Ne pamtim da sam skoro nekim puderom bila ovoliko zadovoljna i time kako se ponaša na mom licu. Volim ih i odvojeno, ali zajedno na mom licu čine čudo i sigurno ću nastaviti i dalje da ih koristim jer su fenomenalni. 

Da li vi volite Rimmel proizvode i koje? Da li ste probale ove pudere? 

Pozdrav,
Lejdi Di 






1 коментар: